cvičení

Jak se vypracovat k "dokonalé" postavě

9. června 2013 v 22:14 | Kerry
V názvu jsem dala slovo dokonalé do uvozovek a to, protože to nebude zas tak dokonalá postava, ale mě to bohatě stačí.
Jedna holka na stránce s Lovatics (ti co milují Demi :DD ) /nebudu zveřejňovat její jméno/ přidala fotku na které je Před a Po, trvalo jí to měsíc a pár dnů a má strašně, pro mě dokonalou postavu. Opět omlouvám se, ale nedám sem tu její fotku, nevím jestli by ji to nevadilo nebo naopak vadilo, ale pokoušet nebudu.

No nic jdu na to..

Tu je video s motivační řečí:























Tohle vám moc trenérů neřekne, ale to k tomu bych řekla, celkem patří.

K té své dokonalé postavě se propracuju díky Jillian Michaels 30 day shred (lvl 1,2,3). Postupně budete cvičit tyhle cviky.
10dní level první, 10dní level druhý, a dalších 10dní level třetí.

Je to celkem jednoduché, ale ty cviky vám dají zabrat. Mě stačil dnešek a bolí mě celý člověk. Ale vzdávat to rozhodně nebudu.

Tady jsou odkazy na Jillian Michaels 30 day shred:

1. level http://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8
2. level http://www.youtube.com/watch?v=YEkaq6U5Ghw
3. level http://www.youtube.com/watch?v=RjS2Sx45NNs

Místo sladkého jezte ovoce nebo zeleninu, která vám nejvíc chutná.
Vynechejte McDonald a ostatní. Maximálně jej navštivte 1měsíčně, nejlepší by bylo vůbec.
Vynechejte taky čokoládu, sladkosti a samé takovéhle věci. Můžete si je dát cca 2-3x týdně /čokoláda by byla lepší hořká, ale to je vaše věc/.

Ta holka k tomu článku přidala i jednu motivaci, kterou jí někdo poslal do zpráv:

Nedělejte to pro ostatní, nedělejte to pro ty idioty ve třídě, pro kluka který s vámi ani nepromluví, pro někoho kdo se na vás povídá hrozně na ulici - ne, DĚLEJTE TO PRO SEBE. Jestli jste spokojené a máte pár kilo navíc - no a co? Každý člověk může být jinak spokojený se svým tělem! Osobně jsme viděla aji dívku která je plnoštíhlá a stejně je se sebou spokojená! Je jí jedno co si lidi myslí. NOSÍ BIKINY A KRÁTKÉ KRAŤÁSKY A NA NÁZOR OSTATNÍCH KAŠLE!

Pokud chcete zhubnout, určitě nepřestávejte jíst. Když nebudete několik dní jíst a pak najednou se další den nacpete samým jídlem, tak se vám ten tuk nahromadí atd.. -.-

Když už budete mít po cvičení, bylo by dobré, kdybyste něco cvičili i potom, třeba jógu nebo něco, co by vás bavilo.

To je zatím všechno, zítra možná k tomu něco přidám. :)


Snad jsem vám zatím nějak pomohla.

Xoxo Kerry ♥

Cardio warmup

2. června 2013 v 20:32 | Kerry
Kardio cvičení vám pomáhá se zbavením nadměrného tuku a kalorií. I po týdnu (možná) uvidíte výsledek, o který se snažim celý dva týdny, ale teďka začnu s kardiem.

Když si zadáte do vyhledávače do YT "cardio workout" vyjede vám spousty videí. Pokud máte radši tanec, tak si tam zadejte "cardio dance workout" apod.. kardio má hodně nabídek. Pokud chcete nasměřovat přesně na nějaký určený osoby tak je tady: Jillian Michaels, Cassey /se stránkou blogilates.com/ na stránce si zadáte workout videos -> body focus -> pop cardio a potom si jen můžete vybrat co chcete.

Docela kvalitní video je tohle od BeFit. Jsou tam i prvky od Jillian Michaels apod. Není to ale tak záživné.























Tohle video je zábavnější než to předtím. Je to taky moje oblíbené kardio video od Cassey. Někdo ji nemusí mít rád, už podle toho jak je výrazná, ale mě přijde celkem cajk. :D























Co si myslíte o Kardio cvičení?
Jestli kardio cvičíte (bo tancujete) pomáhá vám? :)

My desicion / Fitness

26. května 2013 v 19:13 | Kerry
Dneska jsem se přemluvila, že začnu každodenně cvičit podle jednoho videa/později si přidám i víc videí aby to mělo nějakej ten efekt. Když už jsem se rozhodla, že si nechám propíchnout pupík, tak ať to břicho nějak vypadá.

Mám prostě v rodině to, že jsem kapičku při těle, ale to vycvičím. Dám tomu šanci tak dva, tři měsíce, jestli se nějaká změna ukáže, protože jinak už fakt nevim co se mnou. :D

Od zítřka budu cvičit podle tohohle krasavce.
























Samozřejmě, že nebudu mít hnedka po dvou měsících takový bříško jako je na obrázku, ale aspoň malinkou změnu chci vidět.

Large



No když už jsem u toho, tak jsem přemýšlela o tom, že bych si dala takovou ukázku, PŘEDTÍM a POTOM. Něco jako tohle:

Large


Ještě k tomu si slíbím, že začnu jíst zdravě. Né samý brambůrky/což jsem moc nejedla ale budiž/ nebo samý sladký věci.

Large



To už bude pro tenhle článek všechno, tak zatím Pá.

XoXo Kerry ♥

30 days challenge

22. května 2013 v 18:26 | Kerry
Na jednom blogu (bylo to i na facebooku) jsem našla obrázek '30 dňová výzva'. Takže jsem to samozřejmě musela zkusit a už jsem ve 13dni (vyzní to blbě) což je 130dřepů + k tomu dělám i pár kliků, takže to nepřežiju, ale dneska těch 130 musim dát, jinak se můžu rozloučit abych támhle udělala 245 dřepů na den. :D

Tu máte ten obrázek ;)

 
 

Reklama
Reklama